آستمال

آستمال
آستمال زیبای نهان و بهشتی که بر روی زمین جا مانده است 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
چت باکس



                                               


 


 

 


 


 

 


 









 


نظرات شما عزیزان:

آناهیتا
ساعت20:20---9 فروردين 1394
تشکر از گالی موسی}
پاسخ:سلام... بنده هم از حضور گرمتان تشکر می کنم.


آناهیتا 
ساعت20:17---9 فروردين 1394

خیلی غلت نوشتی اگه این ها را پاک نکنی وبه جای آن درست ننویسی تو را در قبرستان آستمال دفن می کنم.

پاسخ:دفن شدن در قبرستان آستمال آرزوی بنده می باشد!

ولی شما هم کاش کلمه ی غلت(غلط) رو درست می نوشتید!

حال اشکالات رو ذکر بفرمایید تا اصلاح کنم.



صابر محمدی
ساعت17:33---10 تير 1393
سلام دوست عزیزم من صابر محمدی (فرزند موسی محمدی) اهل روستای همجوار آستمال (آوان) هستم وبلاگ خیلی زیبایی داری .من امتحانات پنجم ابتدایی را در آن روستا گذراند ه ام با آقای اسماعیل هزه جانی همدوره بودم ازشون خبری دارین ؟ظاهرا"آقای دکتر حامد هم از آشناهای نزدیک ایشون هستند .دستتون درد نکنه خاطرات گذشته برام زنده شد.زنده باد آذربایجان ...بهشت ایرانپاسخ:سلام آقای محمدی... بله ارادتمند تمام هزه جانی های(حامد فر) عزیز هستم. متشکر از نظر لطف شما.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 25 تير 1392برچسب:, ] [ 22:53 ] [ بابک رشتبریان آستمال ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام...ممنون كه به وبلاگ خودتون سر زدين!اميدوارم بتونم شمارو در شناخت بهتر روستاي زيباي آستمال ياري كنم.اگه مايل به ديدن زيباي هاي طبيعت ارسباران هستين.حتمآ به آستمال سر بزنين.و خواهشآ با نظرات سازنده خودتون در پیش برد بهتر وبلاگ یار و منبع انرژی بنده باشید. ((آی آستمال یادیمداسان))
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 120051
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 316
تعداد آنلاین : 1

*

کد نظر یادت نره

*((
))